11 października 2012

Now I Gotta Cut Loose

Dziś luźniej niż ostatnio. Każda z nas ma chyba takie dni, że woli nie podkreślać swoich kształtów i założyć coś oversized. Jednak nawet wtedy warto dodać jakiś mocno kobiecy akcent, by nie wygadać nijako. Ja postawiłam więc na połączenie "za dużej" koszuli z sukienką i zakolanówkami. Dodatkowo coś mnie naszło i zaszalałam z opaską. Nie wiem czy tylko ja jestem taka niezdolna i nie umiem jej dobrze nosić, czy i Wam robią się takie "elfie uszy"?
Jak zwykle mam nadzieję, że Wam się spodoba.

ENG: Today you can see more looseness in my outfit. Every girl knows that we don't want to look super sexy everyday and sometimes we just wanna wear something oversized instead of showing our curves, right? But remember, we should add something feminine like dress to avoid looking nohow.
As always, I hope that you like my outfit.
Sylwia

 

 

 

 

 


 fot. gootex

sukienka/dress - H&M
koszula/shirt - z szafy cioci/my aunt's
buty/boots - prezent od chłopaka/gift from my boyfriend
bransoletki/bracelets - Gleam.pl
opaska/head band - Reserved

41 komentarzy:

  1. rewelacyjne buty! ślicznie wyglądasz w czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo odwaznie i oryginalnie. nie pasuje mi kilka elementów, ale wybrnęłaś z tego i wyglądasz bardzo dziewczęco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny look <3 - widać że nie trzeba wyglądać jak z reklamy ZARY żeby się podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w Twojej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie Ty masz piękne włosy!! buty są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim prawie grunge'owym wydaniu jeszcze Cię nie widziałam - wyglądasz świetnie :)
    Ja mam chyba jakiś dziwny kształt głowy, bo taka opaska ni cholery mi się nie trzyma, tylko podwija do góry :p

    OdpowiedzUsuń
  7. masz śweitny styl oraz w ogule bajeczną urodę...

    OdpowiedzUsuń
  8. I like it a lot ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. I właśnie te "elfie uszy" dodają uroku :) Stylizacja inna niż te, którymi zazwyczaj nas uraczasz, ale dzięki temu jest ciekawie, oryginalnie i baaardzo inspiracyjnie, a o to przecież chodzi :D
    Co do opaski to mi ZAWSZE podchodzi do góry i już po kilka minutach sterczy na czubku głowy z wyglądu przypominając nic, co można nazwać fryzurą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie tez sie podobaja elfie uszy:) zreszta jak i cala reszta!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz, wspaniała stylizacja! Buty rewelacja, idealnie pasują do reszty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie ,plus za opaskę nadała stylizacji pazura ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love how your style is always unpredictable and gorgeous!

    -Lauren
    adorn la femme
    http://adornlafemme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. niby nic, a zdjęcia w takim otoczeniu niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  15. buty piękne, mam podobne z Wojasa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I always prefer oversized to super tight & fitting; leaves a lot more room for layers and different materials. Variation is always good!

    SIDEWALKCATWALKS.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, Sylwia! W takiej elfickiej fryzurce z opaska wygladasz po prostu przepieknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja!
    Obserwyję i zapraszam do mnie

    modnywieszak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zakochałam się w tym zestawie ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. super:) lubię taki styl! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie Ci z tą opaską! I śliczne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. butybutybuty !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne, dziewczęce połączenie z pazurem! a do tego ta opaska <3... świetnie tak wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne buty! zapraszam do obserwowania moje bloga, chetnie zapoaznam sie z Toja opinia :) http://styleinsiderwomen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. no spoko. muszę to rozważyć bo lubie rzeczy oversize :D

    OdpowiedzUsuń
  26. kochani bardzo, bardzo serdecznie dziękuję za komentarze! buziaki

    Thank you so much for your comments boys and girls! big kiss xx

    OdpowiedzUsuń
  27. też się zawsze wkurzam na efekt elfich uszu XD ale da się przeżyć. zestaw bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolejna wspaniałą stylizacja :) Bardzo podoba mi się twój sposób z dżinsowa koszulą i sukienką :)
    zapraszam w wolnej chwili : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny blog .!

    Zapraszam na mój .!
    http://my-world-my-crayons.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej :)) Fajny blooog ! :)
    podobają mi się te buty *.*
    podrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna ta kurtka!!!

    zapraszam do mnie

    http://lovefashionlifegirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Caly twoj blog wyglada bardzo profesjonalnie i zdjecia i ciuchy no wszystko wiec obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna, nadzwyczaj zgrabna i dojrzała! co za klasa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥